AFIQ WAT APE NIH!

Wednesday, December 10, 2008

rupanya ade lagi gambar terselit dlm kamera aku ni ha..tau x gambar ape..tau x budak ni buat ape???...sabo je la ayah ni tau..tu la klu ayah yg jaga anaknya..cuba korang teka afiq kat mane nih & ape la yg dia tengah buat...mmg x patut ayah ni tau..hehehe..

4 comments:

kak yana said...

salam ayom...
dah lamanya tak menjejak ayom..byk cerita dah kat sini..
ayom pekabar? tgk entry ayom kat taman sebelah masjid puchong perdana tu, rindu pulak saat2 dulu...situ la akak selalu bawak danish sambil tunggu asben akak jogging :)
sekali sekala minum petang kat restoren syed seberang jln tu...rindu pulak kat puchong tu :)
afiq semakin membesar..dah lasak yer..
till then, take care...

~~ciklinn~~ said...

wah2 afiq merempit naik kete yerk... baik2...yer.. hehehhe

ni main game kete kat mana nie?

wanie said...

wah2..ayah bawak afiq main game keta lagi tu...pandai ke afiq main tu?

Puan Iza said...

ooooo ayah bawak afiq pi main game race keta ker?....hati2 race keta tu...

 
SWEET MEMORY TO REMEMBER.. - by Templates para novo blogger