AFIQ MAIN X INGAT DUNIA...

Monday, December 1, 2008

budak ni klu dpt main mmg x ingat..dengan jatuh sana sini...dia peduli ape...xdok pulak nangis..cuba klu jatuh bila baru bgn tdo..nangisnyer..hmm...satu kampung dengar..sebenarnya..banyak kali ayom nak rakam vidoe budak kecik ni bila tgh main..setiap kali nak amik..mesti susah..nak kena follow dia ke sana ke sini..pas tu dia gerak laju sgt..susah la nak dpt yg clear..kali ni..ayom try amik gambar dia yg tengah menjerit2 bermain..akhirnya berjaya jugak aku dptkan xpressi muka afiq...hehehe..jom tgk..
ni..mula2 start main..tgh warm up la kiranya ni..

ni berlari ke sana ke sini kejar orang..anak buah ajak main nyorok2 ngan dia..bila dia lari2 cari org camni la muka dia..xcited bangat..


tengok ni..dia cari org x jumpa..tapi still dengar suara org panggil2 nama dia..


heheh..dia rasa dia da jumpa orangnye la..tu yg sengih sikit tu..


arrrrqqqggghhhhhh!..afiq menjerit terkezzzzzuuttt!


hehehe..nasib baik x kena sakit jantung..

2 comments:

~~ciklinn~~ said...

alahai comell yer afiq... geramm akak tgok..tersengih2..yg muka terkejut tu comellah bagetttt.... hehehe tollah seb baik tak der sakit jantung....

Zanna_MamaBatrice said...

kakahhakakhaaah...
gelak ler auntie nengok afiq nie..
kemain beria2 dia main nyorok2 erk..
nie kes dia kena buli ler nie..yerk...

alahai...geramnyer nengok muke dia yg naughty tu....

 
SWEET MEMORY TO REMEMBER.. - by Templates para novo blogger