KETE BARU AFIQ...

Tuesday, November 18, 2008

Hai sume..inilah kete untuk anak mama pusing2 keliling umah..sebenarnya kete ni mama beli untuk besday afiq..cuma x sempat nak amik gambau je..mula2 nak amik yang design biasa tu..tapi mcm baudak pempuan la pulok..last2 cari punya cari akhirnya jumpa jugak design yang bersesuian ngan anak mama ni..baru nampak ranggi sikit kan afiq..hehehe

"betul tu mama...afiq suka bangat...hehe"



tengok tu, punya la lurus kaki tu nak naik kete kesayangan dia tu..naik tau..turun x reti..Bila nak turun mula2 terjerit2 nangis minta tolong.. tengok la..buwuknya muka nangis..


cewahhhh...posing macho dulu...


"Mama nak tumpang afiq pegi keje...afiq leh tumpangkan...hehehe"


Sukanya la budak ni naik kete dia tu..punya la laju dia merempit..nasib baik kaki sampai..


"adus..penatnya drive lama2 kete ni..rehat la jap..nasib baik la ada tempat sandar..fuhhhh..lega.."

3 comments:

~~ciklinn~~ said...

amboi... bergay sungguh afiq dgn kete baru tu yer.... bukan main berposing2..... jgn rempit2 yer annti jatuh.... hehheheh

kak ina said...

salam..
amboi bkn main lagi afiq bergaya dgn kete baru dia tu....
cik ina nak tumpang boleh???...

Sue@MamaMaryam said...

hehe ko ni ayom pandai je buat cerita..padan ngan pic tu..hehehe afiq, kak maryam pinjam bole??

 
SWEET MEMORY TO REMEMBER.. - by Templates para novo blogger