APE AKAN JADI KALAU AYAH JAGA ANAK????

Thursday, November 27, 2008

Ini la yang akan terjadi..sume mesti tau ape akan jadi kalau anak di bawah jagaan ayahnya..habis dia kerjakan anaknya nanti..kali ni ayom nak tunjuk camne ayah kerjakan rambut afiq..mmg xdok keje betul la ayah ni..saje je tau..mentang 2 rambut afiq da panjang..
Mula2 ayah cuma nak sikat rambut afiq je..pas tu..ntah apa yang dia fikir ntan..dia perginya amik minyak rambut dia pas tu dia cuba tegak2kan rambut afiq..cuba tengok gambar ni..konon2 kat saloon la ni...hahahaha


Dan.......inilah hasilnya...mcm rambut landak je mama tengok..cuma x cukup panjang je..

6 comments:

wanie said...

hensem ape rambut cacak2 tu..abah irfan pun suka buat rambut camtu kat irfan

wanie said...

re: rumah wanie dekat2 ngan otk tu..desa impiana

Mama Mya said...

kah kah kah (siap gelak guling2 nie) muakakaka ada ka kata rambut afiq rambut landak.. afiq gigit jek mama awak tue.. cantik apa tercacak lagi hehehe

re = project gitu2 tarak hak hak hak.. project godek tenet ada laa hehehe.. minggu nie minggu ngantuk kakaka

Idayu said...

mmm..kalau dpt kt bapak dia cam gitula..;)amjad g kecik tu pun, kalau dpt kt abah dia..abis 'digodeknya'..hehe

Eida said...

salam ayom..
selamat berkenalan..
mekasih... singgah blog eida dan tinggalkan komen...
eida add kan link ayom yer..

sHwEeT ByAtcH said...

rela je afiq tu digodek-godek ayahnyer.. chumels je...

PS~thnks sbb sggh LaDy erk kak

 
SWEET MEMORY TO REMEMBER.. - by Templates para novo blogger