BEST FRIEND AFIQ..ACAT..

Monday, November 24, 2008

Kalu sume nak tahu...ni la bestfriend afiq..kitaorang gelar dia "acat"..sebenarnya dia ni anak buah ayom..anak kepada abang ayom..mama dia berasal dari indonesia..maknanya dia ni darah keturunan indonesia la..jgn x tau..dia ni merupakan cucu kesayangan nenek dia di indonesia..sbb budak ni cukup bijak & keletah orangnya..ayom pun suka layan..umur 1/2 tahun da pandai cakap & nyanyi2...comel bangat!..afiq pun kalau dapat jumpa budak ni mmg suka sangat..x tau kenapa..kadang2 dia geram dengan si acat ni..bila jumpa je dia musti nak cubit pipi & pukul2 budak ni..afiq ni lain macam geramnya..cuba tengok muka budak2 ni..sama x?hehehe

eee...pegang2 tangan...ntah apa la yang dorang borak tu..guna bahasa dorang je la..
sebenarnya afiq nak salam tangan acat..hehehe..
alalalala..sayangnya...romantiknya..hahahha

muka afiq musti ceria kalau dapat jumpa sepupu dia ni..tengokla reaksi dia ni..seronok sangat la tu..

2 comments:

Mama Mya said...

alahai comeynye afiq senyum.. gigit kang hehehe

Mama Mya said...

re = kalau akak yg nangis haru jek org nengok kat blog kakaka

 
SWEET MEMORY TO REMEMBER.. - by Templates para novo blogger