AFIQ MAKAN BUAH OREN..

Monday, August 4, 2008

Buah oren kaya ngan vitamin c kan..jadi..di sbbkan anaak mama senang sgt kena selsema..tiap2 hari leaps makan mama bagi dia oren..klu kena oren yang manis tu ok la..bila kena oren yang masam tu..hahahah...amik ko..berkerut2 la muka..suka tgk muka afiq kerut2 tu..jom layan..


Budak ni, klu dapat makanan, bukan main suka dia..bila kita nak amik balik dia x bagi..ngan muka berlagaknyer, dia akan terus gigit je x kira makanan ape pun..mentang2 gigi da 9..sonok la mengigit ek..



cewahh..dengan muka selamba..afiq mengigit buah oren..


kemudian...hahaha..mula2 gigit da terasa masam..padan muka..mama nak suapkan x bagi..


eeee...rasa ape ni mama...iyakkk!


masam pun masam la..asal dapat makan..


eeee....masamnyerrrrrrrr


1 comments:

are_shie said...

ayom..kelakar sangat muka afiq makan buah oren masam..haha..
gelak sorang2 aku dlm opis ni..

p/s: baru perasan ayom dah tukar ke blogspot..best ke blogspot ni eh?

 
SWEET MEMORY TO REMEMBER.. - by Templates para novo blogger