KISAH AFIQ SEMALAM...

Thursday, July 31, 2008

Semalam, seperti biasa lepas balik keje singgah umah mentua nak amik afiq..pas tu tgk2 ayah ada pulak kat sana..balik cepat rupanya..perut lapo ni..di sebabkan tahap kemalasan utk masak masih ade lagi, ajak ayah g kedai kakak ipar, tapau lauk..wah...afiq bukan main suka klu dapat naik moto..tgk tu...klu naik moto, xnak duk belakang...dia nak duk depan gak..buleh nampak sume pemandangan..hehehe


Tgk la ni...klu dapat naik moto, pale x dok diam....tgk kiri kanan..muka poyos jer anak aku ni tau..tapi mulut bising..babababbaa...seronok sgt la tu!



bila sampai kedai jek, seronok la dia, ramai owang nak dokong..terlompat2 seronok..


bila orang da penat dukung, mama n ayah letak jek kat meja ni..bairkan dia..tapi x leh dok diam gak..dia nak merayap gak kat atas meja nih..tgk ni...




3 comments:

Sue@MamaMaryam said...

hishh.. comelnya afiq ni peahhh.. geram aku.. ooo suke dok depan pasal angin kot.. ramai peminat rupanya afiq nih.. hehehe..

~fiza~ said...

wah, sempat lagik yer snap pic atas moto... hehe suka yer si afiq naik moto.. kena tiup angin best aaa kan afiq.......
ayom, mana ni... lama nya tak masuk umah kita..... :-)
psst... gerun baca kes ragut tue...
memacam kes skang ni aa kan.....

mama danish faixaal said...

Afiq naik motor yer.... mesti best kena tiup angin, rasa sejuk2 gtu....

 
SWEET MEMORY TO REMEMBER.. - by Templates para novo blogger