TGK KENAKALAN AFIQ DR RENUNGAN MATANYA..

Monday, August 4, 2008

akhirnya mama jumpa jugak penyelesaian nak control budak lasak ni..BABY COURT!...nasib baik la ade baby court ni..padan muka afiq kena kurung ngan mama...sape suruh x leh dok diam..tu pun lasak jugak..geram je tgk muka dia ni..dari mata dia pun da tau banyak bangat benda yg dia terpikir nak main...eeeeee...geramnyer la aku budak ni...senyum2 kat dalam babycourt ni..


tgk tu...posing manje la konon tu..ceh!


boring pulak..mamam kayu ni kejap..mcm cokelat jek..


eeee...mama intai afiq ek...mama kat bawah ni pun dia nampak..ingat nak amik gambaq curik2...sebok la budak ni..


kat cni pun dia ajak mama main cak..cak..eeee...x kuasa aku nak layan..


ha....dapat mama...


cak..........hehehehehe


apa yang dia sonok sgt pun mama x tau...terjerit2..lantaq la afiq..asal bahagsia..


mana2 mama nyorok nak amik gambaq curi, dia nampak gak...payah betul la budak ni..


hehehe...mama amik gambaq afiq ke..afiq lum ready lagi la..


hehehehe..malu la mama amik gambo banyak2..afiq encem bangat..ceh!

1 comments:

Mama Mya said...

salam.. nak lak afiq kena bedung yer.. kalau cik mya mau muntah ijo kakaka... oo afiq dah lasak sekarang yer.. huhuhu x pe nanti kuyus ler mama afiq tue hehehe jgn mare tapi majuk x pe keh3

 
SWEET MEMORY TO REMEMBER.. - by Templates para novo blogger